-
Venedor(A) Cosmètica
Cerquem venedor(es), caixer(es) per atenció al client i venda de cosmètica, productes naturals, complements alimentaris...
Modalitats de contracte possibles: caps de setmana i/o festius i/o vacances escolars, mig temps (20h, 2 festius setmanals seguits), temps complet (40h, 2 festius setmanals seguits).
Localitzacions possibles: Andorra la Vella/Escaldes o Pas de la Casa.
Es valoraran idiomes i experiència en llocs de treball similars.
S'ofereix bon ambient de treball i formació a càrrec de l'empresa.
Les persones interessades poden enviar CV a rrhhandorra2022@gmail.com indicant modalitat de contracte i localització que desitgen així com disponibilitat. -
Xofer Repartidor
Empresa del sector del transport necessita XOFER i REPARTIDOR
Funcions:
Repartiment de mercaderies al principat d’Andorra
Transport Andorra - Barcelona
Requisits:
Imprescindible tenir el permís de treball vigent i carnet C1-C2
Incorporació immediata
Horari de Dilluns a Divendres
Es valorarà experiència prèvia en llocs similars
- Persona responsable, proactiva, amb bon treball en equip
Interessats envieu CV a: rrhh@gtpaq.com -
Tècnic/a Comercial Per A Agència Receptiva De Grups Turístics
Busquem una persona organitzada i rigorosa, perseverant, orientada a resultats, amb autonomia i ganes de formar part en una empresa sòlida.
Els requisits són:
- Estudis de Batxillerat Professional o Formació Professional en l’àmbit administratiu i/o similar. Preferiblement amb coneixements i interès destacat pel sector del turisme.
Es valorarà una Diplomatura de Turisme o estudis similars
- Experiència mínima de dos anys en agència receptiva o en central de reserves.
- Domini alt oral i escrit del català, castellà i francès (valorable anglès i portuguès)
- Coneixements d’ofimàtica a nivell usuari.
- Nacionalitat andorrana o permís de treball vigent.
S’ofereix incorporació immediata:
- Treball fixe i possibilitat de creixement professional i econòmic.
- Jornada completa de dilluns a divendres
- Condicions econòmiques i altres beneficis interessants en empresa referent del sector.
Candidats/es interessats/es enviar CV i número de referència de l'anunci a:
seleccio@opcio-rrhh.com
-
Assistent I Redactor De Continguts
Estem buscant un Assistent i redactor de continguts per escriure articles per una web, correus electrònics i publicacions en xarxes socials. També per actualitzar i corregir contingut existent d'acord amb les estratègies de la empresa.
Tasques:
Escriure contingut i articles clars, publicar contingut a les xarxes socials, revisar articles existents, produir fullets informatius, realitzar recerca, analitzar informació i elaborar resums.
Coneixements i competències:
Un títol o experiència rellevant.
Fluidea en anglès i francès, un tercer idioma com espanyol o xinès és un avantatge.
Excel·lents habilitats de redacció i edició lingüística.
Capacitat per escriure textos en diversos formats i en diversos idiomes.
Bon control del temps.
Alt nivell en xarxes socials.
Bones habilitats d'aprenentatge.
Horari flexible i de treball remot.
-
Lefties Cerca Venedors/eres
Personal a jornada complerta, amb 2 dies de festa setmanal i un cap de setmana al mes, que li apassioni el món de la moda i que tingui actitud per adquirir coneixements d'una gran multinacional. Formació interna i pla de creixement professional. Persona extrovertida i amb dinamisme.
Centre comercial Epizen a Sant Julià de Lòria.
Enviar CV a : selecciodepersonal@amercantil.com o portar-lo en mà : Passatge d'Europa 1, Edifici El Bolet 3er Andorra La Vella (a sobre Massimo Dutti)
-
Técnic Recaptació
Recapta els fons per a la causa UNICEF i aconsegueix/excedeix els objectius de recaptació de fons
Lidera creació d’idees i la implementació de nous programes per recaptar fons
Liderar la creació, desenvolupament
Participa en la planificació i coordinació dels esdeveniments amb la finalitat de recaptar fons
Participació en les activitats dels voluntaris relacionades amb la planificació i l'execució d'esdeveniments
Crea materials de màrqueting i campanyes, en línia i fora de línia per promoure esdeveniments i finançar iniciatives
Analitza els esdeveniments, campanyes i iniciatives de recaptació de fons i proposa millores per millorar el rendiment financer
Mantenir el sistema CRM i expandir el seu ús i aplicacions. Expandeix l’expertesa en màrqueting relacional.
Investiga donants potencials per entendre necessitats, creences i hàbits de donació per entendre com posicionar la nostra organització
Desenvolupa les propostes fetes a mida per a donants específics. Desenvolupa amb el temps la xarxa i la comprensió en profunditat de l'espectre dels donants a Andorra.
Gestiona la relació amb els donants existents per assegurar la lleialtat i la futura expansió de les donacions.
La posició reporta al director del comitè d’Andorra, amb línia puntejada a la seu central d’UNICEF.
-
Auxiliar Comptable
Busquem incorporar un/a auxiliar comptable al nostre equip d’ Andorra.
Busquem una persona resolutiva i proactiva que vulgui treballar en un projecte estable i amb ganes de formar part d'un equip dinàmic, proper i consolidat
Es requereix:
- Domini del català
- Alt nivell de coneixement del paquet Office
- Valorable experiència en lloc similar de 2 anys
- Capacitat d'anàlisi i síntesis
- Proactivitat
- Responsabilitat
Les funcions principals seran:
- Introducció de factures emeses i rebudes
- Revisió i composició de saldos
- Introducció de moviments bancaris i conciliacions
- Donar suport en la comptabilitat general del dia a dia de les empreses-clients assignades, així com el procés de tancament recurrent (mensual-trimestral-semestral)
S’ofereix:
- Jornada completa. Horari intensiu els divendres.
- Contracte indefinit
- Remuneració concorde a l'experiència aportada
- Formació a càrrec de l’empresa
Interessats/des enviar CV a andorra@addwill.eu
-
Auxiliar De Cuina - Neteja
Candidats acostumats a donar un servei de qualitat
Permís de treball -
Mecànic Ciclisme
Cerquem mecànic de bicicletes amb experiència demostrable i coneixements actualitzats en BTT i descens, per realitzar tasques de muntatge, manteniment i reparacions.
OFERIM: Treball fix i/o temporal. Condicions econòmiques interessants segons vàlua. Constant formació tècnica i professional. Projecció de futur professional.
-
Seleccionem Cambrera/responsable
Empresa de restauració cerca cambrera/responsable per a gastro-bar. No es imprescindible experiència.
Requerim bona presència, actitud positiva i dedicació
Es valorarà el nivell de llengües parlades.
Salari segons vàlua. -
Venedor/es Secció Snow
L'oferta va dirigida a persones apassionades al món del snowboard, amb una orientació al client, simpatia, capacitat de treball en equip i bona presència.
OFERIM: Sou fix + variables. 2 dies de descans setmanals. Treball fix a jornada completa. Constant formació tècnica i professional. Cobertura complementària a la CASS.
-
Ajudant De Manteniment
Uneix-te a l'equip Giberga a l'àrea de Manteniment ! Cerquem una persona polivalent, amb ganes d'aprendre i adquirir coneixements de tot tipus a l'àrea de manteniment: electricitat, fontaneria, jardineria, pintura...
Es valora el compromís, responsabilitat i la solidaritat amb la resta de l'equip, no dubtis a contactar-nos!
Oferim contracte i horari flexible, de 20hs a 40hs setmanals a convenir, amb possibilitat de progressió. Interessats enviar currículum a giberga@andorra.ad -
Cambrer
Restaurant Borda Eulari Anyos busca cambrer/a i ajudant/a de cuina amb experiència, amb premis de residència per tot l'any,
Torn partí en dos serveis Dinars i Sopar
2 dies descans setmanal
Salari según vàlua
-
Tècnic/a Per L’àrea De Producció
Som una empresa d’Assegurances del país, pertanyent al Grup Becier i caracteritzada per la confiança dels nostres clients.
Estem buscant un/a tècnic/a en l’àrea de producció i administració amb una gran capacitat organitzativa i una clara orientació al client, amb competències i habilitats en:
- Comercialització i venda de productes de la companyia (Assegurances no vida)
- Seguiment i fidelització de la cartera de clients actual i captació de nous clients
- Cotització de riscos, producció i emissió de pòlisses i suplements.
- Gestió de rebuts, etc...
Es requereix el domini del català i castellà, valorant també d’altres idiomes.
Si reuneixes aquestes i altres competències, no ho dubtis i viu l’esperit Becser.
Envia’ns el teu currículum vitae a rrhh@becier.ad i ens posarem en contacte amb tu per parlar de les teves inquietuds professionals -
Ajudant De Cuina
Estem buscant ajudant de cuina, amb experiència demostrable.
Ha de ser una persona activa i dinàmica.
Imprescindible permís de treball i residència en vigor.