-
OPERARI DE MAGATZEM FERRALLA
Incorporem FERRALLISTES, amb o sense experiencia. Interessats enviar CV a: sotero@bellacer.ad
-
COMERCIAL DE LAMPISTERIA I CLIMATITZACIO
Busquem un/a professional amb experiència per unir-se al nostre equip de Lampisteria i Climatització. Necessitem una persona proactiva, amb habilitats per la venda i coneixements tècnics. Responsabilitats: Manteniment i fidelització de la cartera de clients. Presentació de productes i serveis relacionats del departament. Elaboració de pressupostos. Carnet de conduir Idiomes: Català/ Castellà. Envieu el CV a sotero@bellacer.ad
-
Auxiliar de Farmàcia
Estem en la cerca d'un perfil qualificat per a incorporar-se al nostre equip com a Auxiliar de Farmàcia o Especialista en Dermofarmàcia. Busquem professionals amb una sòlida base tècnica i experiència comprovada en el sector farmacèutic, capaços de gestionar amb eficiència les necessitats específiques de la nostra clientela. Oferim: • Oportunitat de desenvolupar la teva carrera professional en un entorn dinàmic i d'alt rendiment. • Formació contínua especialitzada a càrrec de l'empresa per assegurar l'excel·lència en el servei. • Un ambient de treball que valora la qualitat i la innovació. Requisits: • Experiència demostrable en farmàcia i/o dermofarmàcia. • Coneixements avançats en productes farmacèutics i dermocosmètics. • Domini de tècniques de gestió i atenció farmacèutica. • Imprescindible permís de residència i treball. • Valorarem positivament la competència en idiomes. Si compleixes amb els requisits i estàs interessat en formar part d'un equip líder en el sector, envia el teu CV a consultaempleonline@gmail.com. Nota important: La recepció de candidatures es realitzarà exclusivament a través de l'email proporcionat. No s'acceptaran candidatures per altres canals com WhatsApp o trucades telefòniques, i seran automàticament descartades.
-
DIRECTOR/A DE RESTAURANT
ES SELECCIONA: DIRECTOR/A DE RESTAURANT Responsabilitats: • La direcció i la gestió operativa del negoci i de l’equip humà • L’acompliment dels estàndards de servei i atenció al client del restaurant i dels objectius econòmics • Crear i liderar la implementació de plans d’acció i operatives de servei. Perfil: • Experiència acreditable en la posició • Vocació a la restauració i de servei • Orientació al client i a la venda • Organitzada i orientada a projectes i objectius • Lideratge i dots formatives • Coneixements de softwares de gestió de restauració i ofimàtica • Idiomes: català, castellà, francès i anglès Condicions econòmiques: • Contracte indefinit • Salari fix i variable per objectius Interessat adreçar cv actualitzat al mail: oficinacentral@andorra.ad amb la ref. Direcció de Restaurant.
-
Marmitó amb experiència
El Hotel Abba Xalet Suites, cerquem Marmitó amb experiencia en lloc similar per la neteja de vaixella, cuberteria i estris de cuina, així com la neteja de les instal·lacions. També ajudarà en la "mice en place" diària de la cuina. Es requereix permís de treball de quota general o nacionalitat Andorrana i saber treballar en equip. S'ofereix contracte fixe amb un dia o dos dies de festa a la setmama. Interessats contactar amb Thierry Merle al telèfon a 737300 o e-mail a chef-xaletsuites@abbahotels.com
-
CAP D'OBRA
Empresa constructora del país necessita incorporar CAP D'OBRA pel control i execució d'aquestes. Funcions: · Planificació d'obra. · Organització i gestió de mitjans humans i materials propis i subcontractats pel correcte desenvolupament de l'obra. · Negociació i proposta de contractació d'empreses subcontractistes. · Relacions amb la Propietat i la Direcció Facultativa de l'Obra. · Emissió de Certificacions ordinàries, preus contradictoris i/o Modificacions al projecte inicial. · Anàlisi i valoració tècnica i econòmica de projectes. · Control de costos i anàlisis de resultats. · Compliment dels estàndards de qualitat, terminis d'execució i seguretat en les obres Requisits mínims: - Arquitectura, Arquitectura Tècnica, Enginyeria Tècnica d'Obres Públiques o Enginyeria de Camins. Interessats enviar currículum a: info@progec.ad
-
Auxiliar de Farmàcia
Ens trobem en la cerca d'un/a auxiliar de farmàcia, per a una reconeguda empresa especialitzada en el sector farmacèutic, amb diferents sucursals a la zona cèntrica d'Andorra. Les responsabilitats del càrrec serien: - Assessorar als usuaris sobre les característiques i indicacions d'ús dels productes farmacèutics i parafarmacèutics. - Utilitzar aplicacions informàtiques per a la tramitació de receptes i facturació. - Gestionar documentació generada i tasques administratives. - Assegurar el bon estat del material i els equips de l'establiment. Requisits: - Disponibilitat per treballar caps de setmana i festius. - Bones habilitats comunicatives. S'ofereix: - Oportunitats pel creixement professional i formació contínua. - Paquet salarial atractiu i competitiu. - Incorporació immediata. - Bon ambient laboral. Experiència: - Es requereix un amb més d'un any d'experiència com a auxiliar de farmàcia o similar. Formació: - Es valora una formació professional en l’àmbit de farmàcia. Idiomes requerits: - Espanyol: Natiu. - Català: Intermedi. Requisits valorables: - Coneixements en anatomofisiologia i patologies bàsiques. - Coneixements de productes francesos i espanyols. - Coneixements de primers auxilis. - Coneixements de l’idioma francès. Inscriure's directament aquí: https://www.etalentum.com/ca/candidats/oferta-treball/22660/tecnic/a-de-farmacia.html O contactar directament amb el consultor (Illya): iarseniy@etalentum.com o al 381536
-
Terapeuta Ocupacional
Ens trobem en la cerca d'un/a Terapeuta Ocupacional, per a una important empresa de l’àmbit educatiu situada a Andorra La Vella. Amb l'objectiu de contribuir en el ple desenvolupament de la persona, promovent la seva independència funcional, col·laborant amb la seva xarxa natural de suport, tenint en compte la seva etapa vital, es busca un perfil que dugui a terme les següents tasques: - Realitzar l'avaluació inicial i periòdica de les habilitats funcionals de la vida diària i necessitats/adaptacions de l'entorn de la persona, fer-ne el seguiment i elaborar els informes tècnics pertinents. - Dissenyar, implementar i fer el seguiment dels Plans personalitzats d'intervenció terapèutica o de rehabilitació. - En l'àmbit de l'atenció precoç, quan el terapeuta ocupacional sigui designat com a terapeuta referent, realitzar la detecció de les necessitats de la família i escola bressol, així com dissenyar i desenvolupar, de manera col·laborativa, la intervenció terapèutica que és dura a terme en els entorns naturals de l'infant. - En l'àmbit de l'atenció precoç, quan el terapeuta ocupacional sigui designat com a terapeuta referent, maximitzar el potencial individual de cada infant, a l'escola bressol, a domicili i en el joc, oferint les eines bàsiques de l'aprenentatge perquè es generin les bases necessàries de noves destreses i habilitats. - Proposar i implementar el material de suport per facilitar l'aprenentatge d'habilitats i funcions essencials per l'adaptació entorn de la persona. - Assessorar i treballar de manera col·laborativa amb els equips d'atenció de la persona per proporcionar una atenció integral i coordinada que s'adapti a les seves necessitats específiques. - Assessorar, proporcionar acompanyament tècnic i donar suport a la família, oferint estratègies pràctiques i adaptades al context per abordar els reptes comunicatius de la persona i capacitar l'entorn. - Col·laborar amb el metge rehabilitador i altres professionals de la salut per la promoció i prevenció de la salut de manera integral i coordinada. - Impartir i/o participar en activitats formatives, cursos o jornades de caràcter tècnic. Requisits: - Habilitats analítiques i de comunicació avançades, tant en català com en espanyol. - És obligatori acreditar el nivell B2 de català. - Passió per l'àmbit sociosanitari. - Cotxe propi i carnet de conduir. S’ofereix: - Horari de jornada partida de dilluns a divendres. Flexibilitat horària. - Oportunitats de creixement professional i formació contínua. - Equip dinàmic i amb bon ambient de treball. - Incorporació immediata. Experiència requerida: - Es requereixen dos anys d’experiència en llocs de treball similars. Formació requerida: - Grau en Terapia Ocupacional Idiomes: - Català: Avançat. - Espanyol: Natiu. Requisits valorables: - Formacions addicionals relacionades amb l’àmbit sociosanitari. Inscriure's directament aquí: https://www.etalentum.com/ca/candidats/oferta-treball/23375/terapeuta-ocupacional.html O contactar directament amb el consultor (Illya): iarseniy@etalentum.com o al 381536
-
Gestor/a Comptable
Ens trobem en la cerca d'un/a Gestor/a Comptable, per a una empresa, referent en el sector de la gestió comptable, laboral i fiscal situada a Andorra la Vella. La companyia destaca per la seva experiència en la gestió de carteres de clients, oferint serveis de qualitat i adaptats a les necessitats del mercat. Les seves responsabilitats serien: - Coneixements en comptabilització de resums de caixes en sectors d'hostaleria i restauració. - Comptabilització de factures emeses i rebudes de clients i proveïdors. - Conciliació bancària. (Amb bons coneixements de banca en línia) - Tràmits en línia amb l'administració tributària. - Resolució d'incidències comptables. - Comptabilització d'actius. - Liquidació d'IGI. Requisits: - Mínim un any d'experiència en comptabilitat, amb coneixements en gestió de carteres de clients a Andorra. - Coneixements sòlids dels principis comptables, fiscalitat, impostos i normatives relacionades a Andorra. - Habilitats analítiques i de comunicació avançades, tant en català com en espanyol. - Imprescindible comptar amb permís de treball i residencia apte pel càrrec. - Bons coneixements d'administració ofimàtica. (Sobretot Excel i Outlook) - Capacitat d'atenció al detall i habilitats organitzatives. - És obligatori disposar de permís de treball i residencia. S'ofereix: - Horari de jornada partida de dilluns a divendres. Amb flexibilitat horària. Horari intensiu d'estiu durant els mesos de juny, juliol, agost i part de setembre. - Oportunitats de creixement professional i formació contínua. - Bon ambient de treball, equip dinàmic i col·laboratiu. - Incorporació immediata. Requisits valorables: - Es valoraran molt positivament coneixements de presentació de comptes i impostos de societats i liquidacions d'IRPF. - Familiaritat amb programari específic del sector (Excel, Contaplus, SAGE, etc.) - Formacions addicionals relacionades amb comptabilitat o gestió financera. - Valorables coneixements en lectures de balanç i pèrdues i guanys. - Molt valorables bons coneixements d'anglès i francès. Experiència: - Es requereix un any d'experiència en el camp de la gestió comptable o similars. Formació: - Títol universitari o formació professional en Comptabilitat, Finances, Administració o disciplines relacionades amb la comptabilitat. Idiomes: - Espanyol: Natiu. - Català: Intermedi. Inscriure's directament aquí: https://www.etalentum.com/ca/candidats/oferta-treball/23578/gestor/a-comptable.html O contactar directament amb el consultor (Illya): iarseniy@etalentum.com o al 381536
-
Programador/a .NET
Ens trobem en la cerca d'un/a Programador/a .NET. per a una empresa referent en el sector IT a Andorra. Les responsabilitats del càrrec serien: - Disseny, desenvolupament i manteniment del programari de gestió, així com de les webs dels clients. - Implementació de noves funcionalitats. - Analitzar les necessitats dels clients i facilitar la millor solució en cada cas. - Garantir la qualitat i evolució dels codis existents. - Manteniment preventiu i evolutiu de la base de dades. - Manteniment de la documentació. - Anàlisi i integració amb tercers. Requisits: - Imprescindible comptar amb permís de treball i residència adequat pel càrrec. - Experiència en disseny i manteniment de bases de dades de SQL Server. - Capacitat d’atenció al detall i habilitats organitzatives. - Disposar de permís de residència i treball a Andorra. - Coneixements en integració de mètodes de pagament. - Experiència amb el desenvolupament d'APIs. S'ofereix: - Horari de jornada partidade dilluns a dijous; divendres, jornada intensiva. - Oportunitats de creixement professional i formació contínua. - Equip dinàmic i amb bon ambient de treball. - Incorporació immediata. - Contractació indefinida. - Salari segons vàlua. Experiència requerida: - Es requereixen 5 anys d'experiència en el desenvolupament d'aplicacions amb .NET Framework. Formació: - Educació Secundària Obligatòria. Idiomes: - Espanyol: Natiu. Requisits valorables: - Es valora formació professional en l'àmbit informàtic o experiència demostrable similar. - Coneixements en altres llenguatges i entorns: JavaScript, PHP, MySQL, MongoDB, Angular, Node.js, HTML, CSS, Python, Vue, React, entre altres. - Coneixements de l'idioma català Inscriure's directament aquí: https://www.etalentum.com/ca/candidats/oferta-treball/23265/programador/a-net.html O contactar directament amb el consultor (Illya): iarseniy@etalentum.com o al 381536
-
RECEPCIONISTA
ONA DORADA EL TARTER Vol incorporar al seu equip; RECEPCIONISTA per tot l´any. Jornada Complerta-40h.Setmanals. Imprescindible idiomes :Francès - Anglès. Experiència demostrable. Amb residència de treball. Enviar CV - rosamaria.gallardo@onahotels.com enrique.lorenzo@onahotels.com Tel; 00376 339386
-
Administrador de redes sociales (TikTok)
En Lilucat, estamos buscando un Administrador de Redes Sociales creativo, dinámico y apasionado, con un enfoque principal en TikTok. Si además tienes experiencia en Instagram y Facebook, será muy valorado. Responsabilidades: * Planificar, crear y publicar contenido atractivo en TikTok para aumentar la visibilidad y el engagement de nuestra marca. * Gestionar la estrategia de contenido y adaptarla a las tendencias actuales de TikTok. * Supervisar el rendimiento de las campañas y optimizar el contenido basado en métricas clave. * Coordinar publicaciones en Instagram y Facebook para mantener la coherencia de la marca en todas las plataformas. * Interactuar con la comunidad, respondiendo a comentarios y mensajes de manera proactiva. * Proponer ideas creativas para campañas virales y colaboraciones con creadores de contenido. Requisitos: - Experiencia demostrada en la gestión de cuentas de TikTok para marcas o proyectos personales exitosos. - Conocimientos básicos de edición de vídeo y herramientas de creación de contenido. - Creatividad, iniciativa y gran conocimiento de las tendencias de TikTok. - Experiencia en Instagram y Facebook es un plus. - Capacidad para trabajar de manera autónoma y gestionar múltiples tareas simultáneamente. - Excelentes habilidades de comunicación escrita. Ofrecemos: Un entorno de trabajo dinámico y creativo. Flexibilidad horaria y posibilidad de trabajo remoto. Oportunidad de crecer dentro de una empresa en expansión. Si tienes pasión por las redes sociales y sabes cómo conectar con las audiencias digitales, ¡queremos conocerte! Contactanos al HR@lilucat.com
-
Social Media Manager
Company Description Lilucat specializes in creating user-friendly, innovative, and secure apps designed specifically for the Apple ecosystem. Founded two years ago, our privately held company is committed to delivering practical solutions that solve everyday problems, emphasizing top-quality performance, user privacy, and exceptional user experiences. Role Description We are currently seeking a remote Social Media Growth Specialist to join our dynamic team at Lilucat. The ideal candidate will take charge of managing our social media channels (including TikTok, Instagram, X/Twitter, and others), crafting engaging content tailored to each platform, and implementing strategic digital marketing initiatives to boost our visibility and user engagement globally. Key Responsibilities - Manage and optimize social media profiles to increase engagement and follower growth. - Develop creative, engaging, and visually appealing content that resonates with target audiences. - Implement growth-focused digital marketing strategies across multiple social platforms. - Analyze social media metrics and performance data to continuously improve results. - Collaborate with our product team to highlight new features and app launches. Qualifications - Proven experience in social media marketing, content creation, and digital marketing strategies. - Demonstrated success in managing and growing social media communities. - Strong analytical skills with the ability to interpret data and drive informed decisions. - Excellent communication and creative storytelling abilities. - Ability to work independently, manage time effectively, and thrive in a remote work environment. - Prior experience in the tech industry or mobile app marketing is strongly preferred. Contact to hr@lilucat.com
-
Personal Washer
¡ÚNETE AL EQUIPO DE ALVATO EN ANDORRA ! Estamos buscando personas apasionadas por los coches y con ganas de brillar en el mundo del detailing. Si eres deportista, tienes carnet de conducir y te gusta trabajar en equipo, ¡te queremos a ti! ¿Qué ofrecemos? Formación completa para que te conviertas en un experto del lavado y detailing. Buen ambiente de trabajo y oportunidades de crecimiento. Un trabajo dinámico, donde cada día es una nueva aventura. ** ¿Qué buscamos?** ✔️ Actitud positiva y ganas de aprender. ✔️ Carnet de conducir B. ✔️ Gusto por los coches y el detalle. ¿Solo trabajan Hombres? No. Chicos y Chicas bienvenidos! ¡No es solo un trabajo, es un estilo de vida! Si quieres formar parte del equipo Alvato y dejar tu huella en cada coche que limpies, ¡aplica ya! APLICA O ENVIA TU CURRICULUM AL CORREO: administracion@alvato.com
-
Administratiu/va per al Departament Financer
Prestigiós grup especialitzat en la gestió i l’assessorament 360º a empreses i professionals de sectors diversos, vol ampliar el seu equip amb noves incorporacions com administratius per al Departament Financer. S’ofereix jornada complerta de 40 hores setmanals amb horari flexible i jornada intensiva els divendres. Ambient de treball jove i dinàmic. Es requereix domini del català, espanyol, anglès i francès. Salari a convenir segons capacitats i en funció dels coneixements i experiència aportats. Busquem a persones proactives i resolutives, orientades a resultats, amb ganes d’aportar valor, coneixements i creixement a llarg termini dins de la nostra firma. Proposem una oferta de treball d’alt valor afegit amb l’oportunitat de desenvolupar una carrera professional. Envieu currículum a: dgarmon@augeholdinggroup.com