Mostrant anuncis de Mountain Suites & Chalets Group
-
Governanta Executiva
Principals funcions:
• Planificar, organitzar, dirigir i controlar les activitats del departament de neteja, àrees comuns i privades.
• Organitzar i distribuir el treball de l'equip de neteja.
• Elaboració dels torns i horaris del personal a càrrec.
• Supervisió de l'estat del mobiliari, roba, instal·lacions, etc. Informant el departament de manteniment de les incidències.
• Comprovar l'estat dels comunicats de manteniment i inspeccionar si es duen a terme els arranjaments amb rapidesa i eficàcia.
• Controlar l'entrada de roba en els magatzems i verificar amb el responsable de logística els inventaris.
• Establir i supervisar els estocs mínims adequats de roba i el material de neteja.
• Supervisar i verificar la qualitat de la neteja seguint els protocols establerts.
• Controlar les despeses de subministraments varis i material de neteja.
• Coordinar amb els departaments afectats els bloquejos d'apartaments per a efectuar les operacions necessàries de conservació i manteniment.
• Registrar, custodiar els objectes oposats, oblidats, perduts pels clients.
• Supervisar el compliment de les normes sobre prevenció de riscos laborals.
• Atendre reclamacions.
Requisits:
• Experiència mínima de 3 anys exercint aquest càrrec
• Categoria professional: comandament intermedi
• Es valorarà formació específica en el lloc
• Permís de conduir
S'ofereix:
• Contractació indefinida
• Interessants condicions laborals
• Retribució segons vàlua de la persona
Les persones interessades enviar el seu CV a: rrhh@mscgand.com o trucar al 750 062
-
Operari De Neteja
Funcions principals:
* Preparar el material necessari per a desenvolupar el seu treball: productes, utensilis, maquinària, etc.
* Netejar i arreglar les habitacions i zones comuns de l'allotjament, comprovant el bon estat de les instal·lacions i el mobiliari (fer el llit, ventilar, col·locar robes i amenities, supervisar l'estat de l'habitació per a comprovar que no hi ha desperfectes, entre altres).
* Atendre el client mentre romangui allotjat i processar els objectes perduts.
* Haurà de tenir en compte les seves queixes i reclamacions, satisfer les seves peticions quan sigui a la seva mà fer-ho i controlar els objectes que puguin deixar-se oblidats segons el protocol establert.
* Recollir i netejar els materials propis del seu treball (portar a la bugaderia)
Requisits:
* Experiència en llocs de treball de neteja.
* Competències: treball en equip, vocació de servei, preocupació pel detall i flexibilitat.
* Preferiblement amb permís de treball.
S'ofereix:
* Contractació indefinida.
* Interessants condicions laborals.
* Retribució segons vàlua.
Les persones interessades envieu CV a rrhh@mscgand.com o truqueu al 750 062. -
Recepcionista - Front Desk
Funcions principals:
* Realitzar les feines de recepció i atenció al client, registrar i tramitar la documentació de reserves, cobraments, assignacions i serveis addicionals.
* Presència al front desk, orientar i assessorar al client.
* Participació a les auditories de qualitat continues i reports de coordinació amb altres departaments.
* Assistència als departaments de vendes i reserves.
Requisits:
* Experiència: Mínima d’1 any com a recepcionista, atenció al client.
* Es valora la experiència en hotels i/o allotjaments turístics.
* Idiomes: Anglès, Castellà, Francès i Català.
* Usuari avançat de PC, web.
Es valorarà:
Coneixements en programes de gestió hotelera.
Coneixements de protocols de servei i atenció al client.
Experiència de feina en allotjaments de 5*****
S'ofereix:
* Contractació indefinida.
* Interessants condicions laborals.
* Retribució segons vàlua.
Les persones interessades envieu CV a rrhh@mscgand.com o truqueu al 750 062.
- 3 resultats. Mostrant pàgina 1 de 1.
-